پشتیبانی GISPlus

 

قبل از ارسال پیام به بخش پشتیبانی ببینید آیا

سوال شما درباره این موارد است ؟

راهنما ویدیویی دانلود محصولات خریداری شده

خريد از سایت

آموزش خرید از سایت GISPlus

 

روش دانلود محصولات

روش دانلود محصولات خریداری شده

 

محصولی دانلودی خریده‌ام و در دانلود آن مشکل دارم!

ضمن تشکر از اینکه به ما اعتماد کردید و از آکادمی GISPlus خرید کردید:

محصولات دانلودی

پس از سفارش یک محصول دانلودی و پرداخت مبلغ، به‌صورت خودکار به صفحه دانلود آن محصول هدایت می‌شوید.

شما همیشه می‌توانید پس از ورود به سایت، از بالای صفحه بخش «حساب کاربری من» بر گزینه «دانلودها» کلیک کنید و فایل‌های خریداری شده را دانلود کنید.

راهنمای گام به گام دانلود محصولات آموزشی
آیا برای خرید از سایت باید قبلش عضو سایت شوم؟

برای خرید لازم نیست عضو سایت شوید. هنگام خرید از شما اطلاعات لازم پرسیده می‌شود و در طی فرایند خرید، به‌صورت خودکار عضو سایت می‌شوید.

آیا گواهینامه پایان دوره به من داده می شود؟

پس از گذراندن دوره و انجام نمونه پروژه تمرینی در دوره از طریق بخش پشتیبانی درخواست گواهی خود را ثبت کنید. ما از شما نمونه پروژه ای که در دوره طراحی کردید را تحویل می گیریم و در صورت تایید پروژه انجام شده برای شما گواهی پایان دوره صادر می شود.

آیا می توانم با دیگران از آموزش ها را استفاده کنم؟

برخی از آموزش ها دارای مجوز می باشد مجوز فقط برای یک دستگاه صادر می شود. 

بعد از خرید آموزش چه اتفاقی می افتد؟

ضمن تشکر از اینکه به ما اعتماد کردید و از آکادمی GISPlus خرید کردید:

محصولات دانلودی

پس از سفارش یک محصول دانلودی و پرداخت مبلغ، به‌صورت خودکار به صفحه دانلود آن محصول هدایت می‌شوید.

شما همیشه می‌توانید پس از ورود به سایت، از بالای صفحه بخش «حساب کاربری من» بر گزینه «دانلودها» کلیک کنید و فایل‌های خریداری شده را دانلود کنید.

آیا می تونم محصولات سایت را به صورت اقساطی خریداری کنم؟

برای دوره ها با مبالغ زیر ۲ میلیون تومان، پرداخت اقساطی پذیرفته نمی شود. در صورتی که مایل به درخواست قسطی هستید می توانید با شماره های 0930341808 / 03137789606 تماس بگیرید. اگر می خواهید سریع تر رسیدگی شود اقدام به ثبت تیکت پشتیبانی در سایت کنید.

در این بخش می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید!

اگر در روند ثبت تیکت مشکل دارید راهنمای ویدیویی زیر را مشاهده کنید این راهنما به شما کمک کنید اقدام به ثبت تیکت پشتیبانی کنید