آموزش خرید از سایت GISPlus

قبل از ارسال پیام به بخش پشتیبانی و یا تماس با شرکت، این صفحه را با دقت بخوانید

چطور از سایت خرید کنم؟

پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را ببینید تا مراحل خرید از سایت را از نزدیک مشاهده کنید و با خیال راحت و در اطمینان و آرامش آموزش مد نظرتان را از سایت سفارش دهید.

سوالاتی که زیاد از ما پرسیده می شوند

بله شما می توانید وجه پرداختی محصول آموزشی را به شماره کارت های زیر واریز کرده و رسید پرداخت را از طریق واتس اپ به شماره 09030341808 و یا از طریق ایمیل به آدرس info@GISPlus.ir ارسال نمایید. همکاران بخش فروش و یا اداری در اولین روز و ساعات کاری با شما هماهنگی لازم را انجام داده و دسترسی شما را به محصول خریداری شده باز کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. اگر محصول پستی باشد فرآیند ارسال آن انجام می شود.

شماره کارت های شرکت بهین رایانش آزاد

بانک ملی ایران

شماره کارت 6037997599509388    |  شماره حساب  0110824887008    |    شماره شبا 150170000000110824887008IR

بانک صادرات

شماره کارت 6037691990190472    |  شماره حساب  0105827682008   |    شماره شبا 310190000000105827682008IR

برای خرید لازم نیست عضو سایت شوید. هنگام خرید از شما اطلاعات لازم پرسیده می‌شود و در طی فرایند خرید برای دسترسی به حساب کاربریتان عضو سایت می‌شوید. اگر هم از قبل نام کاربری و کلمه عبور دارید می توانید حین خرید همان را وارد کنید تا محصول خریداری شده در حساب کاربری شما فعال شود.

از طریق لینک زیر در سایت عضو شوید یا اگر عضو هستید وارد حساب کاربری تان شوید.

عضویت در سایت یا ورود به حساب کاربری

در ویدیو بالا کامل توضیح داده شده است. اگر در سایت حساب کاربری دارید با کلیک روی لینک زیر می توانید با وارد کردم شماره موبایل و یا ایمیل  تان وارد سایت شوید. هنگام ورود با شماره موبایل، کدی برای شما پیامک می شود و شما می بایست آن کد را به عنوان رمز عبور وارد کنید. اگر با آدرس ایمیل وارد می شوید، قطعا شما قبلا رمز عبور خود را تنظیم کرده اید و الان باید آن را وارد کنید. 

ورود به حساب کاربری

پس از گذراندن دوره و انجام نمونه پروژه تمرینی در دوره از طریق ارسال تیکت پشتیبانی درخواست گواهی خود را ثبت کنید. ما از شما نمونه پروژه ای که در دوره طراحی کردید را تحویل می گیریم و در صورت تایید پروژه انجام شده برای شما گواهی پایان دوره با موفقیت، صادر می شود و فایل الکترونیکی آن از طریق تیکت برای شما ارسال می شود.

چنانچه در ابتدای دوره به گواهی نیاز داشته باشید تنها گواهی شرکت در دوره به شما اعطا می شود.

نمونه گواهی

توجه:

درصورت درخواست، گواهی به زبان انگلیسی نیز ارایه می شود.

متن گواهی فارسی قابل تغییر نیست و مواردی اعم از کد ملی، عکس و… قابل اضافه شدن نمی باشد.

در صورت درخواست گواهی فیزیکی، با دریافت هزینه چاپ و بسته بندی و پست برای شما ارسال می شود

بله تمامی خرید های شما به درخواست شما دارای فاکتور رسمی از شرکت بهین رایانش آزاد می باشد. برای دریافت فاکتور رسمی، پس از خرید، می توانید از طریق ارسال تیکت پشتیبانی، درخواست صدور فاکتور رسمی کرده و مشخصات اقتصادی و یا کد ملی خود را ارسال نمایید. فایل الکترونیکی فاکتور صادر و از طریق تیکت برای شما ارسال می گردد. در صورت درخواست فاکتور فیزیکی، هزینه پست آن دریافت می گردد.

معتقدیم فروش اقساطی آموزش، باعث می شود ارزش آن نزد استفاده کننده پایین بیاید (این نتیجه 6 سال بررسی مخاطبین GISPlus و نیز نظرسنجی از سایر اساتیدی است که در صنعت آموزش در دنیا فعال هستند). در هر آموزشی باید یادگیری، به کارگیری و نتیجه گیری برای شما وجود داشته باشد.اگر برای آموزش متحمل سختی هزینه نشده باشید به احتمال زیاد آن را به کار نخواهید گرفت و نتیجه هم نخواهید گرفت.

اما افراد استثنا هم در این سال ها وجود داشتند. در شرایط خیلی خاص می توانیم با بررسی لازم و نیز با دریافت چک اعتبارسنجی شده نزد بانک مرکزی ایران، آموزش ها را به صورت چند قسط نیز ارایه کنیم. برای این منظور می توانید با ما در تماس باشید. شماره تماس ما در بالای سایت و پایین آن وجود دارد.

آموزش های تخصیصی ما به دو صورت ارایه می شوند:

  • آموزش های محافظت شده
  • ویدیوهای قابل قابل پخش روی همه دستگاه ها

آموزش های محافظت شده از طریق نرم افزار Spot Player قابل مشاهده هستند و فقط دارای یک مجوز روی رایانه و یک مجوز روی تلفن همراه هستند. قابل دانلود و استفاده آفلاین بدون نیاز به اینترنت هم می باشند اما قابل کپی کردن و استفاده روی سایر دستگاه ها نیستند.

مشاهده اطلاعات بشتر در خصوص اسپات پلیر

آموزش های محافظت نشده به صورت ویدیوهای MP4 ارایه می شوند که روی همه دستگاه ها قابل پخش هستند اما فقط برای خریدار و بستگان درجه یک ایشان رضایتمندی استفاده وجود دارد و خریدار می بایست حقوق قانونی، عرفی و شرعی آکادمی GISPlus را رعایت کرده و از انتشار آنها خودداری نماید.

برای مشاهده آموزش های محافظت شده باید مجوز (لایسنس) دریافت نمایید. با توجه به این که دریافت مجوز وابسته به دستگاه شماست و وابسته به سیستم عامل شما نیست، فقط یک بار می توانید اقدام به دریافت لایسنس کنید. با تعویض سیستم عامل، مجوز قبلی شما معتبر است و می توانید مجدد از آموزش ها بر روی همان دستگاه قبلی استفاده کنید اما اگر تغییری در سخت افزار دستگاه دادید، مجوز شما باطل می شود و مجوز جدیدی صادر نخواهد شد.

در این مواقع می توانید با ما هماهنگ کنید. ابتدا تمامی مجوز های قبلی شما را منقضی می کنیم و با دریافت هزینه صدور مجوز جدید، یک مجوز دیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتیکه ثابت شود از مجوزهای قبلی کماکان استفاده می شود، تمامی مجوزهای شما لغو خواهند شد و دیگر امکان استفاده از آموزش ها را ندارید.

شما می توانید با ثبت تیکت پشتیبانی در سایت اقدام به ثبت درخواست پشتیبانی کنید. برای مشاهده راهنمای ثبت تیکت پشتیبانی بر روی کلید زیر کلیک کنید. کلیه آموزش های سایت GISPlus فقط از طریق تیکت پشتیبانی، راهنمایی و رفع اشکال می شوند و از پاسخگویی در پیام رسان ها و نیز پاسخگویی تلفنی معذور هستیم.

راهنمای ثبت تیکت پشتیبانی 

برای ثبت درخواست پشتیبانی در سایت نیاز هست موارد زیر را برای ما ارسال کنید

1-فیلم کامل از مشکلی که با آن مواجه شدید را برای ما ارسال نمایید.

اگر در ارسال فیلم خطایی با آن مواجه شدید به مشکل برخورد کردید، فیلم را از طریق سایت زیر برای ما آپلود و آدرس فایل آپلود شده را برای ما ارسال نمایید.

مشاهده راهنمای نحوه آپلود فیلم

2-ارسال عکس به همراه توضیحات کامل در رابطه با خطای بوجود آمده

اگر اطلاعات کاملی از خطای به وجود آمده برای ما ارسال نکنید پشتیبان دوره مجبور می شود برای اطلاع از مشکل شما مجدد از شما درخواست کند که اطلاعات کامل را ارسال کنید همین مسئله باعث می شود زمان حل مسئله شما افزایش پیدا کند

بیشتر تیکت های پشتیبانی در 24 ساعت کاری (روزهای غیر تعطیل) پاسخ داده خواهند شد. 

اگر درخواست شما سوال فنی در ارتباط با دوره خریداری شده باشد که مدرس دوره نیاز باشد به آن پاسخ دهد، با توجه به این که مدرسان دوره ها معمولا درگیر پروژه های کاری هستند ممکن است حداکثر تا یک هفته پاسخ شما طول بکشد.

آیا سوال یا اشکال شما در این صفحه نبود؟

می توانید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنیم. اطلاعات تماس در بالای سایت و نیز پایین آن موجو هستند. لطفا فقط در ساعات مشخص شده با ما در ارتباط باشید. البته ارتباط از طریق ایمیل و واتس اپ محدودیتی ندارد.

ارسال تیکت پشتیبانی به شرکت

روی کلید زیر کلیک کرده و اگر وارد سایت نشده اید با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید و اقدام به ثبت تیکت کنید
ارسال تیکت پشتیبانی