چه طور بعد از خرید آموزش، فایل های آن را دانلود کنم؟
اگر آموزشی را که خریداری کرده اید، محافظت شده نباشد، می توانید فایل های آن را روی رایانه تان دانلود کرده و روی هر دستگاهی که از فرمت MP4 پشتیبانی می کند، آنها را تماشا نمایید. البته که شما مجاز به انتشار این آموزش ها و ارسال آنها برای دیگران نیستید.
پیشنهاد می کنیم که ویدیوی زیر را ببینید تا با مراحل دانلود آموزش ها به طور دقیق آشنا شوید.
سوالاتی که زیاد از ما پرسیده می شوند
در دانلود فایل ها مشکل دارم، چه کار کنم؟
توصیه می کنیم از نرم افزارهای مدیریت دانلود نظیر Internet Download Manager استفاده نمایید. اگر فایل شما یک ویدیو است که در مرورگر باز می شود ابتدا آن را متوقف کنید و روی آن کلیک راست کرده و گزینه Save Video As را بزنید و مسیری را مشخص کنید و آن را ذخیره کنید.
چطور باید وارد حساب کاربری ام در سایت شوم؟
در ویدیو بالا کامل توضیح داده شده است. اگر در سایت حساب کاربری دارید با کلیک روی لینک زیر می توانید با وارد کردم شماره موبایل و یا ایمیل تان وارد سایت شوید. هنگام ورود با شماره موبایل، کدی برای شما پیامک می شود و شما می بایست آن کد را به عنوان رمز عبور وارد کنید. اگر با آدرس ایمیل وارد می شوید، قطعا شما قبلا رمز عبور خود را تنظیم کرده اید و الان باید آن را وارد کنید.
پنل کاربری من کجاست؟
در ویدیو بالا کامل توضیح داده شده است. پس از این که وارد حساب کاربری تان شدید از گوشه سمت چپ و بالای سایت نشانگر ماوس را روی کلید حساب کاربری من ببرید و گزینه پیشخوان را انتخاب کنید. همچنین می توانید روی لینک زیر هم کلیک کنید.
آیا می توانم با دیگران از آموزش ها را استفاده کنم؟
همه آموزش های آکادمی GISPlus فقط برای خریدار آن و بستگان درجه یک مجاز به استفاده هستند. برخی از آموزش ها دارای مجوز می باشد. مجوز فقط برای یک دستگاه صادر می شود در صورتی که دستگاه شما تعویض گردد به شما مجوز مجدد برای مشاهده آموزش داده نمی شود پس قبل از فعال سازی مجوز در انتخاب دستگاه خود دقت فرمایید.
چطور با پشتیبان سایت در ارتباط باشیم؟
شما می توانید با ثبت تیکت پشتیبانی در سایت اقدام به ثبت درخواست پشتیبانی کنید. برای مشاهده راهنمای ثبت تیکت پشتیبانی بر روی کلید زیر کلیک کنید. کلیه آموزش های سایت GISPlus فقط از طریق تیکت پشتیبانی، راهنمایی و رفع اشکال می شوند و از پاسخگویی در پیام رسان ها و نیز پاسخگویی تلفنی معذور هستیم.
اگر نیاز به پشتیبانی در رابطه با محصول خریداری شده داشتیم چطور اقدام به ثبت درخواست پشتیبانی کنیم؟
برای ثبت درخواست پشتیبانی در سایت نیاز هست موارد زیر را برای ما ارسال کنید
1-فیلم کامل از مشکلی که با آن مواجه شدید را برای ما ارسال نمایید.
اگر در ارسال فیلم خطایی با آن مواجه شدید به مشکل برخورد کردید، فیلم را از طریق سایت زیر برای ما آپلود و آدرس فایل آپلود شده را برای ما ارسال نمایید.
مشاهده راهنمای نحوه آپلود فیلم
2-ارسال عکس به همراه توضیحات کامل در رابطه با خطای بوجود آمده
اگر اطلاعات کاملی از خطای به وجود آمده برای ما ارسال نکنید پشتیبان دوره مجبور می شود برای اطلاع از مشکل شما مجدد از شما درخواست کند که اطلاعات کامل را ارسال کنید همین مسئله باعث می شود زمان حل مسئله شما افزایش پیدا کند
چقدر زمان می برد تا تیکت های من پاسخ داده شوند؟
بیشتر تیکت های پشتیبانی در 24 ساعت کاری (روزهای غیر تعطیل) پاسخ داده خواهند شد.
اگر درخواست شما سوال فنی در ارتباط با دوره خریداری شده باشد که مدرس دوره نیاز باشد به آن پاسخ دهد، با توجه به این که مدرسان دوره ها معمولا درگیر پروژه های کاری هستند ممکن است حداکثر تا یک هفته پاسخ شما طول بکشد.