راهنمای ارتباط با پشتیبانی سایت

قبل از ارسال پیام به بخش پشتیبانی و یا تماس با شرکت، این صفحه را با دقت بخوانید

چطور با پشتیبان سایت در ارتباط باشم؟

اگر در خصوص مشکلی که دارید در صفحه پشتیبانی سایت راهکاری پیدا نکردید لطفا ویدیوی زیر را ببینید تا شما را راهنمایی کنیم که چگونه تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

سوالاتی که زیاد از ما پرسیده می شوند

با کلیک روی لینک زیر می توانید یک حساب کاربری بسازید. برای ساخت حساب کاربری می بایست شماره تلفن همراهتان را وارد کرده و کدی که به آن پیامک می شود را به عنوان رمز عبور وارد نمایید تا به سادگی در چند ثانیه حساب کاربری شما در سایت ایجاد شود. از این پس برای خرید هر محصول از سایت می بایست همین شماره موبایل را وارد کنید.

ساخت حساب کاربری

اگر در سایت حساب کاربری دارید با کلیک روی لینک زیر می توانید با وارد کردم شماره موبایل و یا ایمیل  تان وارد سایت شوید. هنگام ورود با شماره موبایل، کدی برای شما پیامک می شود و شما می بایست آن کد را به عنوان رمز عبور وارد کنید. اگر با آدرس ایمیل وارد می شوید، قطعا شما قبلا رمز عبور خود را تنظیم کرده اید و الان باید آن را وارد کنید. 

ورود به حساب کاربری

پس از این که وارد حساب کاربری تان شدید از گوشه سمت چپ و بالای سایت نشانگر ماوس را روی کلید حساب کاربری من ببرید و گزینه پیشخوان را انتخاب کنید. همچنین می توانید روی لینک زیر هم کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری

اگر با استفاده از شماره تلفن همراه تان حساب کاربری در سایت دارید می توانید با آن وارد حساب کاربری تان شوید و با زدن ویرایش حساب کاربری اقدام به تغییر رمز عبور ایمیل خودتان نمایید.

اگر قبلا با ایمیل در سایت عضو بوده اید و شماره تلفن همراه روی حساب کاربری تان تنظیم نکرده باشید، می توانید به قسمت ورود به حساب کاربری بروید و با آدرس ایمیل تان ورود را بزنید.

در قسمت ورود رمز عبور، روی لینک بازیابی رمز عبور کلیک نمایید.

آدرس ایمیل خود را مجدد وارد نمایید و ادامه را بزنید.

ایمیلی برای شما ارسال می شود که لینک تنظیم مجدد گذرواژه در آن قرار دارد. روی آن کلیک کرده و رمز جدیدی برای خودتان تنظیم کنید.

توجه:

ممکن است ایمیل در پوشه inbox شما مشاهده نشود. در این مواقع پوشه های spam و promotion را نیز چک کنید.

در صورتی که طبق راهنمای روش دانلود محصولات خریداری شده پیش رفتید ولی هنوز در دانلود مشکل دارید و با کلیک کردن روی دکمه دانلود محصول اتفاقی نمی افتد و محصول خریداری شده دانلود نمی شود بر روی لینک دانلود کلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید

 

با توجه به این که دریافت مجوز وابسته به دستگاه شماست و وابسته به سیستم عامل شما نیست، فقط یک بار می توانید اقدام به دریافت لایسنس کنید. با تعویض سیستم عامل، مجوز قبلی شما معتبر است و می توانید مجدد از آموزش ها بر روی همان دستگاه قبلی استفاده کنید اما اگر تغییری در سخت افزار دستگاه دادید، مجوز شما باطل می شود و مجوز جدیدی صادر نخواهد شد.

در این مواقع می توانید با ما هماهنگ کنید. ابتدا تمامی مجوز های قبلی شما را منقضی می کنیم و با دریافت هزینه صدور مجوز جدید، یک مجوز دیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتیکه ثابت شود از مجوزهای قبلی کماکان استفاده می شود، تمامی مجوزهای شما لغو خواهند شد و دیگر امکان استفاده از آموزش ها را ندارید.

در صورتی می توانید از پشتیبانی محصولات در سایت استفاده کنید که آموزش را تا جایی که پرسش شما مربوط به آن است، مشاهده کرده باشید. برخی از فراگیران آموزش را تهیه می کنند و بدون دیدن جلسات، سریعا به انتهای آموزش می روند و عنوان می کنند که ما بلد هستیم. درصورتیکه بیشتر پرسش های شان مربوط به عدم مشاهده دوره به طور کامل می باشد. درصورتیکه ساعاتی که آموزش را مشاهده کردید کمتر از ساعات دوره بود پشتیبان تا تکمیل دوره توسط شما پاسخی به شما نمی دهد.

شما می توانید با ثبت تیکت پشتیبانی در سایت اقدام به ثبت درخواست پشتیبانی کنید. برای مشاهده راهنمای ثبت تیکت پشتیبانی بر روی کلید زیر کلیک کنید. کلیه آموزش های سایت GISPlus فقط از طریق تیکت پشتیبانی، راهنمایی و رفع اشکال می شوند و از پاسخگویی در پیام رسان ها و نیز پاسخگویی تلفنی معذور هستیم.

راهنمای ثبت تیکت پشتیبانی 

برای ثبت درخواست پشتیبانی در سایت نیاز هست موارد زیر را برای ما ارسال کنید

1-فیلم کامل از مشکلی که با آن مواجه شدید را برای ما ارسال نمایید.

اگر در ارسال فیلم خطایی با آن مواجه شدید به مشکل برخورد کردید، فیلم را از طریق سایت زیر برای ما آپلود و آدرس فایل آپلود شده را برای ما ارسال نمایید.

مشاهده راهنمای نحوه آپلود فیلم

2-ارسال عکس به همراه توضیحات کامل در رابطه با خطای بوجود آمده

اگر اطلاعات کاملی از خطای به وجود آمده برای ما ارسال نکنید پشتیبان دوره مجبور می شود برای اطلاع از مشکل شما مجدد از شما درخواست کند که اطلاعات کامل را ارسال کنید همین مسئله باعث می شود زمان حل مسئله شما افزایش پیدا کند

بیشتر تیکت های پشتیبانی در 24 ساعت کاری (روزهای غیر تعطیل) پاسخ داده خواهند شد. 

اگر درخواست شما سوال فنی در ارتباط با دوره خریداری شده باشد که مدرس دوره نیاز باشد به آن پاسخ دهد، با توجه به این که مدرسان دوره ها معمولا درگیر پروژه های کاری هستند ممکن است حداکثر تا یک هفته پاسخ شما طول بکشد.

در صورتی که سوالی پیرامون دوره خریداری شده داشته باشید، در وهله اول سوال شما به پشتیبانی شرکت ارجاع داده می شود. اگر پشتیبانی شرکت نتواند مشکل شما را حل کند، موضوع به مدرس دوره ارجاع داده می شود. در این صورت ممکن است تا یک هفته پاسخگویی به شما طول بکشد. طی فرآِند پشتیبانی ممکن است پشتیبان ها یا مدرس نیازمند ارتباط مستقیم با رایانه شما از طریق نرم افزارهایی نظیر anydesk یا TeamViewer را داشته باشند.

آیا سوال یا اشکال شما در این صفحه نبود؟

اینجا کلیک کنید تا وارد پنل کاربری تان در سایت شوید و اقدام به ثبت تیکت پشتیبانی نمایید. مشکل شما ظرف 24 ساعت کاری توسط بخش پشتیبانی شرکت بررسی می شود و به آن پاسخ داده خواهد شد.

ارسال تیکت پشتیبانی به شرکت

روی کلید زیر کلیک کرده و اگر وارد سایت نشده اید با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید و اقدام به ثبت تیکت کنید
ارسال تیکت پشتیبانی