09929710879 — 03137771357 از شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17
پشتیبانی برنامه جامع متخصص WebGIS
قبل از ارسال پیام به بخش پشتیبانی و یا تماس با شرکت، این صفحه را با دقت بخوانید
به دومین برنامه جامع متخصص WebGIS خوش آمدید
خرسندیم که در این برنامه آموزشی در کنار هم هستیم تا آموزش راه اندازی WebGIS و آموزش برنامه نویسی Web GIS با پایتون را فرابگیرید. در این صفحه تمام اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از این برنامه آموزشی درج خواهد شد. لطفا اطلاعات این صفحه را به طور دو هفته یک بار چک کنید و پیش از ارتباط با شرکت مساله خود را در این صفحه جستجو کنید.
نحوه ارسال تکالیف و تمرین ها
هر چیزی که نیاز باشد که شما به عنوان فراگیر در این برنامه انجام دهید در این صفحه اطلاع رسانی می شود. در مواردی که شما می بایست کاری را انجام دهید و نتیجه را برای ما ارسال کنید می بایست این کار را با ثبت یک تیکت پشتیبانی انجام دهید.
برای ثبت تیکت پشتیبانی ابتدا باید وارد حساب کاربری تان در سایت GISPlus شوید و سپس اقدام به ثبت تیکت نمایید. هنگام ثبت تیکت باید دپارتمان پشتیبانی و نوع تیکت را نیز بارگزاری تکالیف دوره جامع متخصص WebGIS را انتخاب نمایید.
فیلم های راهنما
اگر نمی دانید چه طور وارد حساب کاربری تان شوید، یا نمی دانید چه طور باید آموزش ها را روی رایانه یا دستگاه موبایل تان ببینید و یا اگر نمی دانید چه طور باید تیکت پشتیبانی ارسال کنید از راهنماهای زیر استفاده کنید.
سوالاتی که زیاد از ما پرسیده می شوند
چطور باید وارد حساب کاربری ام در سایت شوم؟
اگر در سایت حساب کاربری دارید با کلیک روی لینک زیر می توانید با وارد کردم شماره موبایل و یا ایمیل تان وارد سایت شوید. هنگام ورود با شماره موبایل، کدی برای شما پیامک می شود و شما می بایست آن کد را به عنوان رمز عبور وارد کنید. اگر با آدرس ایمیل وارد می شوید، قطعا شما قبلا رمز عبور خود را تنظیم کرده اید و الان باید آن را وارد کنید.
پنل کاربری من کجاست؟
پس از این که وارد حساب کاربری تان شدید از گوشه سمت چپ و بالای سایت نشانگر ماوس را روی کلید حساب کاربری من ببرید و گزینه پیشخوان را انتخاب کنید. همچنین می توانید روی لینک زیر هم کلیک کنید.
آیا گواهینامه پایان دوره به من داده می شود؟
پس از گذراندن دوره و انجام نمونه پروژه تمرینی در دوره از طریق بخش پشتیبانی درخواست گواهی خود را ثبت کنید. ما از شما نمونه پروژه ای که در دوره طراحی کردید را تحویل می گیریم و در صورت تایید پروژه انجام شده برای شما گواهی پایان دوره صادر می شود.
آیا می توانم با دیگران از آموزش ها را استفاده کنم؟
همه آموزش های آکادمی GISPlus فقط برای خریدار آن و بستگان درجه یک مجاز به استفاده هستند. برخی از آموزش ها دارای مجوز می باشد. مجوز فقط برای یک دستگاه صادر می شود در صورتی که دستگاه شما تعویض گردد به شما مجوز مجدد برای مشاهده آموزش داده نمی شود پس قبل از فعال سازی مجوز در انتخاب دستگاه خود دقت فرمایید.
بعد از خرید آموزش چه اتفاقی می افتد؟
ضمن تشکر از اینکه به ما اعتماد کردید و از آکادمی GISPlus خرید کردید:
محصولات دانلودی
پس از سفارش یک محصول دانلودی و پرداخت مبلغ، محصول در حساب کاربری شما فعال می شود
شما همیشه میتوانید پس از ورود به سایت، از بالای صفحه بخش «حساب کاربری من» بر روی گزینه «سفارش ها» کلیک کنید و فایلهای خریداری شده را دانلود کنید.
راهنمای استفاده از محصولات دانلودی
محصولات محافظت شده
پس از سفارش یک محصول محافظت شده و پرداخت مبلغ، محصول در حساب کاربری شما فعال می شود
شما همیشه میتوانید پس از ورود به سایت، از بالای صفحه بخش «حساب کاربری من» بر روی گزینه «سفارش ها» کلیک کنید و محصول خریداری شده را از طریق نرم افزار SpotPlayer مشاهده کنید.
برای آشنایی با نحوه استفاده از نرم افزار SpotPlayer بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
چند بار می توانم اقدام به دریافت مجوز کنم؟
با توجه به این که دریافت مجوز وابسته به دستگاه شماست و وابسته به سیستم عامل شما نیست، فقط یک بار می توانید اقدام به دریافت لایسنس کنید. با تعویض سیستم عامل، مجوز قبلی شما معتبر است و می توانید مجدد از آموزش ها بر روی همان دستگاه قبلی استفاده کنید اما اگر تغییری در سخت افزار دستگاه دادید، مجوز شما باطل می شود و مجوز جدیدی صادر نخواهد شد.
اگر رایانه ام مشکل پیدا کرد یا خواستم رایانه ام را عوض کنم چطور می توانم از آموزش ها استفاده کنم؟
در این مواقع می توانید با ما هماهنگ کنید. ابتدا تمامی مجوز های قبلی شما را منقضی می کنیم و با دریافت هزینه صدور مجوز جدید، یک مجوز دیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتیکه ثابت شود از مجوزهای قبلی کماکان استفاده می شود، تمامی مجوزهای شما لغو خواهند شد و دیگر امکان استفاده از آموزش ها را ندارید.
چه موقع می توانیم از پشتیبانی محصولاتی که دارای پلن پشتیبانی هستند استفاده کنیم؟
در صورتی می توانید از پشتیبانی محصولات در سایت استفاده کنید که آموزش را تا جایی که پرسش شما مربوط به آن است، مشاهده کرده باشید. برخی از فراگیران آموزش را تهیه می کنند و بدون دیدن جلسات، سریعا به انتهای آموزش می روند و عنوان می کنند که ما بلد هستیم. درصورتیکه بیشتر پرسش های شان مربوط به عدم مشاهده دوره به طور کامل می باشد. درصورتیکه ساعاتی که آموزش را مشاهده کردید کمتر از ساعات دوره بود پشتیبان تا تکمیل دوره توسط شما پاسخی به شما نمی دهد.
چطور با پشتیبان سایت در ارتباط باشیم؟
شما می توانید با ثبت تیکت پشتیبانی در سایت اقدام به ثبت درخواست پشتیبانی کنید. برای مشاهده راهنمای ثبت تیکت پشتیبانی بر روی کلید زیر کلیک کنید. کلیه آموزش های سایت GISPlus فقط از طریق تیکت پشتیبانی، راهنمایی و رفع اشکال می شوند و از پاسخگویی در پیام رسان ها و نیز پاسخگویی تلفنی معذور هستیم.
اگر نیاز به پشتیبانی در رابطه با محصول خریداری شده داشتیم چطور اقدام به ثبت درخواست پشتیبانی کنیم؟
برای ثبت درخواست پشتیبانی در سایت نیاز هست موارد زیر را برای ما ارسال کنید
1-فیلم کامل از مشکلی که با آن مواجه شدید را برای ما ارسال نمایید.
اگر در ارسال فیلم خطایی با آن مواجه شدید به مشکل برخورد کردید، فیلم را از طریق سایت زیر برای ما آپلود و آدرس فایل آپلود شده را برای ما ارسال نمایید.
مشاهده راهنمای نحوه آپلود فیلم
2-ارسال عکس به همراه توضیحات کامل در رابطه با خطای بوجود آمده
اگر اطلاعات کاملی از خطای به وجود آمده برای ما ارسال نکنید پشتیبان دوره مجبور می شود برای اطلاع از مشکل شما مجدد از شما درخواست کند که اطلاعات کامل را ارسال کنید همین مسئله باعث می شود زمان حل مسئله شما افزایش پیدا کند
چقدر زمان می برد تا تیکت های من پاسخ داده شوند؟
بیشتر تیکت های پشتیبانی در 24 ساعت کاری (روزهای غیر تعطیل) پاسخ داده خواهند شد.
اگر درخواست شما سوال فنی در ارتباط با دوره خریداری شده باشد که مدرس دوره نیاز باشد به آن پاسخ دهد، با توجه به این که مدرسان دوره ها معمولا درگیر پروژه های کاری هستند ممکن است حداکثر تا یک هفته پاسخ شما طول بکشد.
در چه صورت می توانم از شرایط ضمانت بازگشت وجه استفاده کنم؟
برخی از آموزش های ما ضمانت بازگشت وجه دارند. آموزش هایی که ضمانت بازگشت وجه دارند در صفحه آن آموزش در فروشگاه حتما قید شده که ضمانت بازگشت وجه موجود است.
آموزش هایی که دارای ضمانت بازگشت وجه هستند فقط با شرایط زیر می توانید از ضمانت استفاده کنید:
1- کل دوره آموزشی را دیده باشید و تکالیف دوره را انجام داده باشید و نتیجه را برای ما از طریق تیکت پشتیبانی ارسال کرده باشید.
2- با وجود گذراندن کامل دوره و انجام تکالیف، نتوانسته باشید خروجی دوره را پیاده سازی کرده باشید و قصوری از طرف بخش پشتیبانی و نیز مدرس دوره در پاسخگویی به شما اتفاق افتاده باشد.
چطور می توانم با مدرس دوره در ارتباط باشم؟
در صورتی که سوالی پیرامون دوره خریداری شده داشته باشید، در وهله اول سوال شما به پشتیبانی شرکت ارجاع داده می شود. اگر پشتیبانی شرکت نتواند مشکل شما را حل کند، موضوع به مدرس دوره ارجاع داده می شود. در این صورت ممکن است تا یک هفته پاسخگویی به شما طول بکشد. طی فرآِند پشتیبانی ممکن است پشتیبان ها یا مدرس نیازمند ارتباط مستقیم با رایانه شما از طریق نرم افزارهایی نظیر anydesk یا TeamViewer را داشته باشند.
آیا سوال یا اشکال شما در این صفحه نبود؟
اینجا کلیک کنید تا وارد پنل کاربری تان در سایت شوید و اقدام به ثبت تیکت پشتیبانی نمایید. مشکل شما ظرف 24 ساعت کاری توسط بخش پشتیبانی شرکت بررسی می شود و به آن پاسخ داده خواهد شد.
ارسال تیکت پشتیبانی به شرکت
روی کلید زیر کلیک کرده و اگر وارد سایت نشده اید با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید و اقدام به ثبت تیکت کنید
ارسال تیکت پشتیبانی