پشتیبانی مشتریان GISPlus

قبل از ارسال پیام به بخش پشتیبانی و یا تماس با شرکت، این صفحه را با دقت بخوانید

با چه مشکلی مواجه هستید؟

به دسته بندی های زیر نگاه کنید و ببینید مشکل شما در کدام دسته قرار دارد و وارد همان قسمت شوید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم. می توانید سوالات پرتکرار پایین صفحه را هم ببینید. چند ویدیو هم در پایین صفحه قرار دارند آنها را نیز ببینید.

سوالاتی که زیاد از ما پرسیده می شوند

برای خرید لازم نیست عضو سایت شوید. هنگام خرید از شما اطلاعات لازم پرسیده می‌شود و در طی فرایند خرید برای دسترسی به حساب کاربریتان عضو سایت می‌شوید. اگر هم از قبل نام کاربری و کلمه عبور دارید می توانید حین خرید همان را وارد کنید تا محصول خریداری شده در حساب کاربری شما فعال شود.

از طریق لینک زیر در سایت عضو شوید یا اگر عضو هستید وارد حساب کاربری تان شوید.

عضویت در سایت یا ورود به حساب کاربری

با کلیک روی لینک زیر می توانید یک حساب کاربری بسازید. برای ساخت حساب کاربری می بایست شماره تلفن همراهتان را وارد کرده و کدی که به آن پیامک می شود را به عنوان رمز عبور وارد نمایید تا به سادگی در چند ثانیه حساب کاربری شما در سایت ایجاد شود. از این پس برای خرید هر محصول از سایت می بایست همین شماره موبایل را وارد کنید.

ساخت حساب کاربری

اگر در سایت حساب کاربری دارید با کلیک روی لینک زیر می توانید با وارد کردم شماره موبایل و یا ایمیل  تان وارد سایت شوید. هنگام ورود با شماره موبایل، کدی برای شما پیامک می شود و شما می بایست آن کد را به عنوان رمز عبور وارد کنید. اگر با آدرس ایمیل وارد می شوید، قطعا شما قبلا رمز عبور خود را تنظیم کرده اید و الان باید آن را وارد کنید. 

ورود به حساب کاربری

پس از این که وارد حساب کاربری تان شدید از گوشه سمت چپ و بالای سایت نشانگر ماوس را روی کلید حساب کاربری من ببرید و گزینه پیشخوان را انتخاب کنید. همچنین می توانید روی لینک زیر هم کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری

در صورتی که طبق راهنمای روش دانلود محصولات خریداری شده پیش رفتید ولی هنوز در دانلود مشکل دارید و با کلیک کردن روی دکمه دانلود محصول اتفاقی نمی افتد و محصول خریداری شده دانلود نمی شود بر روی لینک دانلود کلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید

 

پس از گذراندن دوره و انجام نمونه پروژه تمرینی در دوره از طریق بخش پشتیبانی درخواست گواهی خود را ثبت کنید. ما از شما نمونه پروژه ای که در دوره طراحی کردید را تحویل می گیریم و در صورت تایید پروژه انجام شده برای شما گواهی پایان دوره صادر می شود.

همه آموزش های آکادمی GISPlus فقط برای خریدار آن و بستگان درجه یک مجاز به استفاده هستند. برخی از آموزش ها دارای مجوز می باشد. مجوز فقط برای یک دستگاه صادر می شود در صورتی که دستگاه شما تعویض گردد به شما مجوز مجدد برای مشاهده آموزش داده نمی شود پس قبل از فعال سازی مجوز در انتخاب دستگاه خود دقت فرمایید.

ضمن تشکر از اینکه به ما اعتماد کردید و از آکادمی GISPlus خرید کردید:

محصولات دانلودی

پس از سفارش یک محصول دانلودی و پرداخت مبلغ، محصول در حساب کاربری شما فعال می شود

شما همیشه می‌توانید پس از ورود به سایت، از بالای صفحه بخش «حساب کاربری من» بر روی گزینه «سفارش ها» کلیک کنید و فایل‌های خریداری شده را دانلود کنید.

راهنمای استفاده از محصولات دانلودی 

محصولات  محافظت شده

پس از سفارش یک محصول محافظت شده و پرداخت مبلغ، محصول در حساب کاربری شما فعال می شود

شما همیشه می‌توانید پس از ورود به سایت، از بالای صفحه بخش «حساب کاربری من» بر روی گزینه «سفارش ها» کلیک کنید و محصول خریداری شده را از طریق نرم افزار SpotPlayer مشاهده کنید.

برای آشنایی با نحوه استفاده از نرم افزار SpotPlayer بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

راهنمای استفاده از محصولات  محافظت شده

با توجه به این که دریافت مجوز وابسته به دستگاه شماست و وابسته به سیستم عامل شما نیست، فقط یک بار می توانید اقدام به دریافت لایسنس کنید. با تعویض سیستم عامل، مجوز قبلی شما معتبر است و می توانید مجدد از آموزش ها بر روی همان دستگاه قبلی استفاده کنید اما اگر تغییری در سخت افزار دستگاه دادید، مجوز شما باطل می شود و مجوز جدیدی صادر نخواهد شد.

در این مواقع می توانید با ما هماهنگ کنید. ابتدا تمامی مجوز های قبلی شما را منقضی می کنیم و با دریافت هزینه صدور مجوز جدید، یک مجوز دیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتیکه ثابت شود از مجوزهای قبلی کماکان استفاده می شود، تمامی مجوزهای شما لغو خواهند شد و دیگر امکان استفاده از آموزش ها را ندارید.

به شرطی که مراحل زیر را دقیق انجام دهید لایسنس شما بدون مشکل در ویندوز جدید کار خواهد کرد در غیر این صورت باید با پرداخت هزینه از ما یک لایسنس جدید بگیرید.

قبل از تغییر ویندوز یا مک یک سری موارد را چک کنید:


(1) نسخه جدید نرم افزار رو نصب کنید
https://spotplayer.ir/#download


(2) حتما لایسنس خود را داشته باشید


(3) بعد نصب آخرین نسخه روی دوره راست کلیک کنید، تغییر محل ذخیره سازی را بزنید، محل ذخیره سازی را روی یه درایو دیگر که قرار نیست اطلاعاتش پاک شود تنظیم کنید، این مراحل برای همه لایسنس ها و دوره ها باید انجام شود


(4) از هر دوره یه فایل رو انتخاب کنید و اجازه دهید تا انتها دانلود شود و فایلش با پسوند spot. در محلی که تعیین کردید نشان داده شود. این مراحل برای همه لایسنس ها و دوره ها باید انجام شود


بعد می توانید مک یا ویندوز را عوض کنید سپس مجدد نرم افزار را نصب کنید و لایسنس را وارد کنید

 

در صورتی می توانید از پشتیبانی محصولات در سایت استفاده کنید که آموزش را تا جایی که پرسش شما مربوط به آن است، مشاهده کرده باشید. برخی از فراگیران آموزش را تهیه می کنند و بدون دیدن جلسات، سریعا به انتهای آموزش می روند و عنوان می کنند که ما بلد هستیم. درصورتیکه بیشتر پرسش های شان مربوط به عدم مشاهده دوره به طور کامل می باشد. درصورتیکه ساعاتی که آموزش را مشاهده کردید کمتر از ساعات دوره بود پشتیبان تا تکمیل دوره توسط شما پاسخی به شما نمی دهد.

شما می توانید با ثبت تیکت پشتیبانی در سایت اقدام به ثبت درخواست پشتیبانی کنید. برای مشاهده راهنمای ثبت تیکت پشتیبانی بر روی کلید زیر کلیک کنید. کلیه آموزش های سایت GISPlus فقط از طریق تیکت پشتیبانی، راهنمایی و رفع اشکال می شوند و از پاسخگویی در پیام رسان ها و نیز پاسخگویی تلفنی معذور هستیم.

راهنمای ثبت تیکت پشتیبانی 

برای ثبت درخواست پشتیبانی در سایت نیاز هست موارد زیر را برای ما ارسال کنید

1-فیلم کامل از مشکلی که با آن مواجه شدید را برای ما ارسال نمایید.

اگر در ارسال فیلم خطایی با آن مواجه شدید به مشکل برخورد کردید، فیلم را از طریق سایت زیر برای ما آپلود و آدرس فایل آپلود شده را برای ما ارسال نمایید.

مشاهده راهنمای نحوه آپلود فیلم

2-ارسال عکس به همراه توضیحات کامل در رابطه با خطای بوجود آمده

اگر اطلاعات کاملی از خطای به وجود آمده برای ما ارسال نکنید پشتیبان دوره مجبور می شود برای اطلاع از مشکل شما مجدد از شما درخواست کند که اطلاعات کامل را ارسال کنید همین مسئله باعث می شود زمان حل مسئله شما افزایش پیدا کند

بیشتر تیکت های پشتیبانی در 24 ساعت کاری (روزهای غیر تعطیل) پاسخ داده خواهند شد. 

اگر درخواست شما سوال فنی در ارتباط با دوره خریداری شده باشد که مدرس دوره نیاز باشد به آن پاسخ دهد، با توجه به این که مدرسان دوره ها معمولا درگیر پروژه های کاری هستند ممکن است حداکثر تا یک هفته پاسخ شما طول بکشد.

برخی از آموزش های ما ضمانت بازگشت وجه دارند. آموزش هایی که ضمانت بازگشت وجه دارند در صفحه آن آموزش در فروشگاه حتما قید شده که ضمانت بازگشت وجه موجود است.

آموزش هایی که دارای ضمانت بازگشت وجه هستند فقط با شرایط زیر می توانید از ضمانت استفاده کنید:

1- کل دوره آموزشی را دیده باشید و تکالیف دوره را انجام داده باشید و نتیجه را برای ما از طریق تیکت پشتیبانی ارسال کرده باشید.

2- با وجود گذراندن کامل دوره و انجام تکالیف، نتوانسته باشید خروجی دوره را پیاده سازی کرده باشید و قصوری از طرف بخش پشتیبانی و نیز مدرس دوره در پاسخگویی به شما اتفاق افتاده باشد.

در صورتی که سوالی پیرامون دوره خریداری شده داشته باشید، در وهله اول سوال شما به پشتیبانی شرکت ارجاع داده می شود. اگر پشتیبانی شرکت نتواند مشکل شما را حل کند، موضوع به مدرس دوره ارجاع داده می شود. در این صورت ممکن است تا یک هفته پاسخگویی به شما طول بکشد. طی فرآِند پشتیبانی ممکن است پشتیبان ها یا مدرس نیازمند ارتباط مستقیم با رایانه شما از طریق نرم افزارهایی نظیر anydesk یا TeamViewer را داشته باشند.

این ویدیوها هم می توانند به شما کمک کنند

اگر مشکلتان را در بخش های قبلی پیدا نکردید این ویدیوها را هم بررسی کنید.

حساب کاربری من در سایت

راهنمای خرید از سایت

دانلود آموزش های خرید شده

دانلود آموزش های محافظت شده

رفع خطای اسپات پلیر

دانلود آموزش ها در اسپات پلیر

آیا سوال یا اشکال شما در این صفحه نبود؟

اینجا کلیک کنید تا وارد پنل کاربری تان در سایت شوید و اقدام به ثبت تیکت پشتیبانی نمایید. مشکل شما ظرف 24 ساعت کاری توسط بخش پشتیبانی شرکت بررسی می شود و به آن پاسخ داده خواهد شد.

ارسال تیکت پشتیبانی به شرکت

روی کلید زیر کلیک کرده و اگر وارد سایت نشده اید با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید و اقدام به ثبت تیکت کنید
ارسال تیکت پشتیبانی